kombi-thumbnail.jpg

Zašto baš oslikano vozilo?

Oslikano vozilo je vrlo efikasan medij za oglašavanje uz brojne prednosti u odnosu na druge vrste reklamnih medija koja se najčešće koriste u marketinške svrhe:

Uočljivost
Istraživanja pokazuju da se obljepljeno vozilo jedne npr. dostavne tvrtke kreće uglavnom u urbanim i gusto naseljenim područjima,tj. gradovima. Npr. grad veličine Velike Gorice od cca 70 000 stanovnika u vrijeme odlaska i povratka s posla ima prosječnu uočljivost od 1 000 – 2 500 pogleda na sat. Na godišnjoj razini to bi bio broj od ukupno 500 000 do čak 1 000 000 pogleda na reklamnu plohu. Za veće gradove i metropole ta količina se i višestruko povećava, a radi se o samo jednom kvalitetno obljepljenom vozilu. Kolika je to samo reklamna kampanja kada se uzme u obzir flota vozila velikih firmi i korporacija! Istina, ne kreću se sva vozila po gradskim jezgrama. Vozila špediterskih tvrtki kreću se uglavnom autoputima i sl. prometnicama. Tu se uglavnom radi o kamionima s velikim reklamnim površinama kod kojih je i uočljivost mnogo veća.Uostalom, zašto ih ostaviti neiskorištenima, treba se boriti na svim vrstama terena. Samo tako marketing može raditi za vašu korist.

Pokretljivost reklame
Kako se vozila većim dijelom svoga vremena kreću i stalno mjenjaju lokaciju upravo to im daje tzv. „blic efekt“. U jednom trenu ih vidimo, pa se malo odmaknu izvan vidnog polja, zatim ih opet ugledamo… Na taj način pokreću dio u mozgu koji ih jače bilježi i pomaže prilikom izbora određenog proizvoda i usluge u određenom trenutku. Zamislite samo kada bi se na nekakvoj interaktivnoj karti stalno pojavljivale bljeskajuće točkice u trenutku kada je neka velika tvrtka primjećena na različitim lokacijama.
Naša je misija omogućiti Vam da Vaša interaktivna karta konstantno svijetli.

Cijena
TV reklame, radijske reklame, sajmovi, promocije, jumbo plakati … sve su to marketinški mediji, koji se međusobno uključuju i najčešće preklapaju. Uglavnom iziskuju velika novčana odricanja tvrtki, a uočljivost im je upitna i teško mjerljiva. S druge strane, vozila koja su već u pogonu iz nekih drugih razloga (prijevoz, dostave i sl.), mogu postati značajan marketinški medij. I to po višestruko nižim cijenama uz veliku frekvenciju pogleda. Zamjenite one male već izbljedjele naljepnice s vrata vaših vozila i povećajte ih na maksimalnu moguću mjeru. Mi ćemo Vam rado u tome pomoći.
Kada se cijena oslikavanja vozila usporedi s cijenom sekunde radijske ili televizijske reklame, ona je zanemariva. A kad se uzme u obzir i dugotrajnost kampanje, dolazimo do zaključka da je kroz amortizacijski period od 3 do 5 godina i prijeđenih 100 000 – 150 000 km uglavnom gradske vožnje, vaše oslikano vozilo zamijetila cijela država, a da ne govorimo o većim voznim parkovima. Postavlja se pitanje koliko je mala cijena te reklame po pogledu? Jako mala.
A mi ćemo se pobrinuti da budete primjećeni.

Dugotrajnost i zaštita
Obljepljeno vozilo nije potrebno ponovno obljepljivati kroz amortizacijski period, jer kvaliteta ispisa i materijala garantirano nadživljava vozilo. Za to su se pobrinuli naši proizvođači i dobavljači. Nakon radnog vijeka ili po isteku leasinga i korištenja vozila, folije se bez puno muke odljepljuju i vozilo je novo i neoštećeno sa lakom kao prvog dana spremno za daljnje vesele kilometre. A samim time ga možete prodati po boljoj tržišnoj cijeni.
Naljepnica produžuje trajnost laka i štiti ga.

Valid XHTML 1.0 Transitional Top lista