Reklamni medij – oslikano vozilo

Upload

Oslikano vozilo je vrlo efikasan medij za oglašavanje svoje tvrtke s time da ima i nekoliko prednosti u odnosu na druge vrste reklamnih medija koji se najčešće koriste u marketinške svrhe:

Uočljivost

Istraživanja pokazuju da se obljepljeno vozilo jedne npr. dostavne tvrtke kreće uglavnom u urbanim i gusto naseljenim područjima; gradovima. Npr. Grad velicine Velike Gorice od cca 70000 stanovnika u vrijeme odlaska i povratka s posla ima prosjecnu uocljivost od 1000 – 2500 pogleda na sat. Što bi na godisnjoj razini bio broj od ukupno 500000 do cak 1000000 pogleda na reklamnu plohu. Za vece gradove i metropole ta kolicina se i visestruko povecava, a radi se o samo jednom kvalitetno obljepljenom vozilu. Kolika je to samo reklamna kampanja kada se uzme u obzir flota vozila velikih firmi i korporacija. Istina ne krecu se sva vozila po gradskim jezgrama. Neke se krecu i uglavnom autoputima i sl. prometnicama. Spediterske firme npr. No i na velikim kamionima su reklamne povrsine vece. Uostalom zasto to ostaviti neiskoristeno, treba se boriti na svim vrstama terena. Samo tako marketing moze raditi za vasu korist.

Pokretljivost reklame

Kako se vozila većim djelom svoga vremena kreću I stalno mjenjaju lokaciju opravo to ima daje onaj blic efekt. Sad su tu pa ih vidis, pa ih malo nema pa ih opet negdje vidis, na taj nacin pokrecu dio u mozgu koji ih jace biljezi i pomaze prilikom izbora odredjenog proizvoda i usluge u odredjenom momentu. Bas u trenu kada se donosi odluka. Zamislite samo kada bi se na nekakvoj interaktivnoj karti stalno pojavljivale neke bljeskajuće točkice u momentu kada je neka velika tvrtka primječena na različitim lokacijama.
E naša je misija omogučiti Vam da se Vaša interaktivna karta konstantno svijetli.

Cijena

Tv reklame, Radijske reklame, sajmovi, promocije, jumbo plakati … sve su to marketinške kampanje, naravno koje zasigurno svaka jedna drugu i uključuju, a ne isključuju i najčešće se preklapaju. No jedna je razlika što su uglavnom same po sebi upravo i provode kao samostalne akcije i financijski se financiraju sa tom namjenom. Uglavnom iziskuju velika novcana odricanja tvrtki. Sto se na kraju sigurno odbija od poreza, ali opet zasto uz sve to ne korisiti i vozila koja su i ovako već u pogonu iz skroz drugih razloga: prijevoz, dostave i sl. Upregnite ih i u marketinške svrhe. Zamjenite one male vec izbljedjele naljepnice sa vrata i povećajte ih na maksimalnu moguću mjeru. Mi ćemo Vam rado u tome pomoći.
Cijena kada se uzme u obzir cijena sekunde radijske ili televizijske reklame ispada prava sitnica. A jos kad se uzme u obzir i dugotrajnost kampanje ispada da po broju pogleda na Vase oslikano vozilo da se kroz njegov amortizacijski period od 3-5 godina i pređnih 100 000-150 000 km uglavnom gradske vožje cijela država uspjela nagledati samo te jedne reklame, a da ne govorimo na veće vozne parkove i veći broj vozila. Postavlja se pitanje? Pa koliko je to mala cijena te reklame po pogledu. Jako mala.
A mi čemo se pobrinuti da budete primječeni.

Dugotrajnost i zaštita.

Obljepljeno vozilo nije potrebno ponovno obljepljivati kroz amortizacijski period, jer kvaliteta ispisa i folija garantirano nadživljava vozilo. Za to su se pobrinuli naši proizvođači i dobavljači. Nakon radnog vijeka ili po isteku leasinga i korištenja vozila, folije se bez puno muke odljepljuju i vozilo je novo i neoštećeno sa lakom kao prvog dana spremno za daljnje vesele kilometre. A samim tim i cijena vozila ako će te ga prodavati biti će bolja. Naljepnica produžuje trajnost laka i štiti ga.

Valid XHTML 1.0 Transitional Top lista